پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

یکی از مضحک ترین تصاویری که دیدم- فرانسه راهپیمایی ضد تروریسم

افسران - یکی از مضحک ترین تصاویری که دیدم.

ارسال شده در تاریخ : 25 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان, تروریست, :: 20:59 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
پایان رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ارتش ج ا ا
 
رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش پیش از ظهر امروز با برگزاری رژه دریایی در حضور رئیس‌جمهور و مقامات ارشد نظامی، به کار خود پایان داد.
 

 رژه دریایی در آخرین روز رزمایش ارتش با حضور رئیس جمهور

 رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر روز چهارشنبه با حضور رئیس‌جمهور و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و فرماندهان رزمایش با برگزاری رژه دریایی در دریای عمان پس از 6 روز اجرای طرح‌های عملیاتی و تاکتیک‌های رزمی و دفاعی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با دستیابی به کلیه اهداف مورد نظر و با موفقیت پایان یافت.

 

نیروی دریایی ارتش با به‌کارگیری بیش از ۱۰۰ فروند شناور سطحی، هجومی، راکت‌انداز تندرو، شناورهای زیرسطحی، انواع یکان‌های پروازی و هواناو و تعداد زیادی از شناورهای بومی در قالب نیروهای مردمی به‌منظور نمایش قدرت دریایی با یک آرایش تاکتیکی منظم و با انجام رژه با شکوه دریایی آمادگی رزمی و اقتدار دریایی خود را امروز به نمایش گذاشت.

 

شناورهای نیروی دریایی با طی هزاران مایل از مناطق مختلف و گستره دریای عمان و شمال اقیانوس هند با برنامه ریزی دقیق و هدایت فرماندهان جوان در این رژه با شکوه شرکت کردند.

 

رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله(ص) پس از یک هفته تلاش خستگی ناپذیر و هماهنگ نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحقق اهداف مورد نظر و حصول نتایج ارزشمند و دستاوردهای مهمی که برای ارتش و نیروهای مسلح کشورمان به همراه داشت به کار خود پایان داد.

 

هماهنگی و وحدت فرماندهی، تمرینات تاکتیکی و عملیاتی پیچیده مشترک، حساس و گسترده، تبادل تجارب بین افسران جوان و باتجربه و انتقال تجربه‌های ارزشمند کسب شده از دوران دفاع مقدس به آن‌ها، استفاده از دستآوردهای بومی و داخلی صنایع دفاعی کشور و ارزیابی توان عملیاتی آن‌ها، ارزیابی عملکرد نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش توسط کارشناسان و داوران عالی‌رتبه نظامی، تقویت ایمان و روحیه جهادی، خوباوری، ایثار و شهادت‌طلبی در بین نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش، تقویت آمادگی‌های رزمی یکان‌های ارتش در شرایط بحرانی و نبردهای نامتقارن و اعلام پیام صلح و دوستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه در جهت ثبات، پایداری و امنیت منطقه‌ای؛ از جمله نتایج و دستآوردهای مهم رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسوالله(ص) ارتش بود.


ارسال شده در تاریخ : 10 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی دریایی, :: 18:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

ا
jاین روزها شاهد هستیم برخی عناصر در داخل وخارج  بطور هماهنگ تلاش میکنند که سرن فتنه رفع حصر شوند  حالا فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند؛ به نظر شما چه خواهد شد آیا به نفع نظام اسلامی تمام میشود  ویا این آقایان  مجددا دستاویز شیاطین جن وانس قرار می گیرند  و معرکه گیری  راه  می اندازند؟
خبرگزاری فارس: اگر سران فتنه رفع حصر شوند!
 

  اما نظر ما ,علی رغم روشن شدن ابعاد خیانت سران فتنه برای همگان، متأسفانه این اشخاص حاضر به بازگشت از راه خطای خود نیستند. با اینکه در جمع محافل خصوصی خود بر عدم تقلب در انتخابات سال 88 اذعان کرده‌اند، لکن حاضر نیستند این موضوع را در رسانه‌های خود بیان کنند.

امروزه بعد از گذشت 5 سال از آن فتنه آشکار، زمزمه‌هایی از رسانه‌های زنجیره‌ای سران فتنه جهت کمرنگ کردن جنایت و خیانت آشکار فتنه‌گران شنیده می‌شود. تا حدی این فتنه بزرگ را در حد یک اشتباه غیر عمدی پایین بیاورند؛ تا اینکه با تسامح مسئولین نظام فتنه گران بدون کوچک‌ترین عذرخواهی از حصر خارج شوند و دوباره تحت عناوینی وارد جریان قدرت شوند.

حال فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند. چه خواهد شد؟
آیا نمی‌رسد روزی که در رسانه‌هایشان جار بزنند که اگر ما خطا کار بودیم پس چرا آزاد شدیم؟
آیا شبهه پراکنی نخواهند کرد که تحت فشار ما برای اینکه دست‌هایشان رو نشود ما را رفع حصر کردند؟
آیا نمی‌رسد زمانی که طلبکارتر از قبل بشوند و این بار نه تنها اینکه طلب رأی‌های دروغین خود را بکنند بلکه پا را فراتر از این بگذارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به ظلم در حق فتنه‌گران بابت حصر به زعم خودشان غیرقانونی بکنند.

نه هرگز! دشمن و پس از آن فتنه‌گران ساده دل بدانند این کلاه گشاد بر سر مردم ایران و پدران و مادران شهدا نخواهد رفت. دشمن بداند این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست! ما دوباره نخواهیم گذاشت خیال خام عقول کور برخی‌ها را تسخیر کند. ما محکم پای نظاممان ایستاده‌ایم.

نه تنها خواسته ما محاکمه سران فتنه است بلکه از مسئولان می‌خواهیم این کار را در زمان مناسبی انجام دهند که دشمنان اسلام از فتنه انگیزی دوباره ناامید شوند


ارسال شده در تاریخ : 12 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , شبکه های اجتماعی, فتنه, :: 18:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
در هفته جاری شاهد تشیع جنازه غزیزی از ملت بودیم با جانفشانی خود از تعرض گروه تکفیری داعش به  حرمین وشریفین دفاع نمود  این طیف انسان ها واقعا  در این ایام قیمت ندارند که در گمنامی تمام ,برای ملت  جان خویش هدیه می دهند روحش  شاد  وراهش  مستمر. البته جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی برای پرورش اُعجوبه‌های نظامی و البته میدانی بود برای تبلور استعدادهای مردان جنگی این سرزمین.
خبرگزاری فارس: سینه مالک اشترها همچنان سپر است
 

خوب می‌دانید که آموزش یک نیروی نظامی و خبره گشتن او در امور جنگی، یک برنامه بلند مدت می‌طلبد که البته تضمین شده هم نیست. به این معنا که فراگرفتن آموزش‌های گوناگون یک نیروی نظامی و طی کردن مراحل گوناگون نظامی، تنها در سطح تئوری تأیید کننده آن نیرو است. (تمرینات عملی هم در صلح، به نوعی تئوری محسوب می‌شود).

مشخص نیست در صحنه جنگ واقعی و در میدان نبرد با یک دشمن کینه جو و در میدان کشت و کشتار، عملکرد آن نیرو چگونه باشد، همانگونه که این مورد را برای نیروهای نظامی کشورهایی چون آمریکا (در جنگ عراق و افغانستان) و رژیم پست صهیونیستی (در جنگ 33 روزه مقابل حزب الله) می‌بینیم. نیروهایی که ادعای توانمندی شان گوش فلک را کر کرده اما در میدان نبرد، خبری از زبدگی نظامی نیست و حتی خودکشی می‌کنند.

اما... جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی برای پرورش اعجوبه‌های نظامی و البته میدانی بود برای تبلور استعدادهای مردان جنگی این سرزمین.

عملیات‌های گوناگون در جنگ تحمیلی، تجربه‌ای گرانقدر برای امرا و سرداران نظامی ما فراهم کرد؛ اکنون فرماندهانی که آن تجربه گرانقدر را پشت سر ‌گذاشته‌اند، مردان جنگی این سرزمینند که فی الواقع بهتر از صدهزار نیروی نظامی‌اند. هر کدام به تنهایی توانایی مدیریت یک جنگ تمام عیار در سطح ملی را دارند.

از دست دادن این مردان جنگی، ضایعه‌ای بزرگ برای این آب و خاک است؛ ضایعه‌ای که هیچ چیز جای آن را پر نمی‌کند؛  همانطور که فرموده اند با فوت یک عالم دینی، صدمه‌ای به اسلام می‌رسد که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد، با شهادت این سرداران بزرگ هم ، صدمه‌ای به این کشور اسلامی وارد می‌شود.

عقیدهشهادت طلبی نیروهای اسلام و توکل به خداوند، رمز موفقیت است، اما این جنگاوران در میدان شهادت طلبی، تقوا و توکل هم امیر و سردارند. اگر مبالغه نشود، هر کدام مالک اشتری هستند برای ولی خود؛ در لشکر ولایت،  هر چندهیچکس جای مالک اشتر را نمی‌گیرد.


ارسال شده در تاریخ : 15 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , شهادت, داعش, :: 18:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

افسران - وحدت شیعه و سنی در اسکناس 500 ریالی

ارسال شده در تاریخ : 19 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان ,هفته وحدت, :: 18:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 
سرکشی رهبر معظم انقلاب از خانواده شهید آلبرت الله‌دادیان

خانواده سرباز شهید ارتش آلبرت الله‌دادیان
ماشین توقف می‌کند. از ماشین پیاده می‌شویم و زنگِ طبقه دومِ ساختمان سفید رنگی را که منزل شهید الله‌دادیان است، می‌زنیم. پدر شهید تا از آیفون صدایم را می‌شنود، مرا به‌ جا می‌آورد و با خوشحالی، و با گفتن «خیلی خوش آمدید» در را به رویمان باز می‌کند. به خودم می‌گویم بنده خدا از آمدن من این همه خوشحال شده، اگر بفهمد مهمان اصلی‌اش حضرت آقاست، دیگر ببین چه حالی خواهد شد!

فقط پنج دقیقه وقت داریم موارد حفاظتی را بررسی کنیم و به خانواده اطلاع بدهیم که مهمانشان چه کسی است.

معمولاً تا یکی دو دقیقه قبل از ورود حضرت آقا، خانواده‌ها اطلاع ندارند که قرار است چه اتفاقی بیفتد. چون از قبل به آن‌ها می‌گوییم که یکی از مسئولان قرار است بیاید خانه‌تان. یا مثلاً می‌گوییم که قرار است بیاییم درباره شهیدتان مصاحبه کنیم. آن اوّل‌ها، حتی قبل از ورود آقای‌ خامنه‌ای هم بِهِشان نمی‌گفتیم قضیه چیست. و آقا که وارد می‌شدند، مات و مبهوت می‌ماندند که چه اتفاقی افتاده! بعد، به سفارش خود حضرت آقا، قرار شد چند دقیقه قبل از ورود ایشان که منع حفاظتی هم ندارد، به خانواده‌ها اطلاع بدهیم تا وقتِ ورود ایشان هول نشوند و لااقل بدانند مهمانشان چه کسی است.

با دسته گل و قاب عکسی از امام خمینی رحمة الله علیه، چهار نفری، وارد منزل شهید می‌شویم. پدر و مادر شهید در منزل هستند، به همراه یک نوجوان چهارده؛ پانزده ساله و یک عاقله مردِ چهل‌ساله ـ که یا برادر شهید است، یا داماد خانواده. رفقاء همراه، موارد امنیتی را بررسی می‌کنند و من، به‌ عنوان سرتیم حفاظت، بعد از کمی چاق‌سلامتی، برای پدر شهید، قضیه را توضیح می‌دهم.



ارسال شده در تاریخ : 19 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, جنگ تحمیلی, رهبری, :: 18:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - (((  ﯾﮏ ﺗﻮﻣﻮﺭ ﮐﺸﻨﺪﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﻭﺳﻂ ﻣﻐﺰ ما به نام غفلت!!!!  )))

((( ﯾﮏ ﺗﻮﻣﻮﺭ ﮐﺸﻨﺪﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﻭﺳﻂ ﻣﻐﺰ ما به نام غفلت!!!! )))



این ﺭﻭﺯﻫﺎ ﭼﭗ ﻭ ﺭﺍﺳﺖ ﺧﺒﺮ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻭ ﺷﯿﻮﻉ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯾﻢ ﻫﻤﻪ ﺩﺭ ﭘﯽ ﺭﯾﺸﻪ ﯾﺎﺑﯽ ﻭ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺮﺩﻥ ﻋﻠﻞ ﺁﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ،
ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺳﺨﺖ ﻭ ﺻﻌﺐ ﺍﻟﻌﻼ‌ﺝ ﻋﺼﺮ ﻣﺎﺳﺖ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﺪ ﭘﯿﻠﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭﻣﺎﻧﺶ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﭘﺰﺷﮑﺎﻥ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺟﻤﻊ ﺷﻮند..

ﺍﯾﻦ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﻧﺎﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﺁﻣﺪﻩ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺯﻭﺭﺵ ﺑﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﺧﻼ‌ﺻﻪ ﺍﺯ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩﺵ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯾﻢ ﻧﺎﻣﺶ ﺑﺮﺍﯾﻤﺎﻥ ﻋﺎﺩﯼ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﻋﺎﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻧﺎﻡ ﻣﺮﮒ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻥ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺍﯾﻢ ﻭ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﯾﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﮐﻠﻤﻪ ﻣﺮﮒ ﻣﻮﺭ ﻣﻮﺭﻣﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ.

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻫﻮﺍ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺯﺍﺳﺖ، ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﺏ، ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺎﻥ ﻭ ....ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺯﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺭﯾﻢ ﻭ ﺣﺬﻑ ﮐﻨﯿﻢ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﺑﺘﻼ‌ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﻣﺮﺩ.

ﺣﺎﻻ‌ ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺑﮕﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺍﻣﺮﻭﺯﯼ ﻫﺎ ﻣﻮﺝ ﻣﻨﻔﯽ ﺑﺪﻫﯿﻢ ﮐﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺩﻧﺒﺎﻟﻤﺎﻥ ﺭﺍﻩ ﺑﯿﻔﺘﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺟﺎﻧﻤﺎﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﮐﻨﺪ...
-
ﺗﻮﻣﻮﺭ ﻫﺎﯼ ﻣﻐﺰﯼ ﻣﻦ ﻭ ﺷﻤﺎ...
-
همه ی ما روزی متولد شده ایم،بزرگ شده ایم و بلاخره ازدواج میکنیم وتازه شروعی دیگر را تجربه میکنیم .واینجاست که این تفکرات یک به یک مثل نوار از مقابل دیدگان ما رد میشوند...که... ﭼﻘﺪﺭ ﭘﺲ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮐﻨﻢ، ﮐﯽ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﺍ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺨﺮﻡ ﻭ ... ﻭ... ﻭ.... ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﻣﻮﺭﻫﺎ ﻣﻐﺰ ﻣﺮﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭَﺩ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭَﺩ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ  ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ ﻣﺮﮒ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ، ﺍﯾﻦ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﮔﻮﯾﺎ ﺷﯿﻮﻋﺶ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺩﯾﮕﺮﺵ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺳﺖ، ﻣﺎ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻏﻔﻠﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯾﻢ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺩﺭﻣﺎﻧﺶ ﮐﻨﯿﻢ ﻣﯽ ﺭﻭﯾﻢ ﺗﺎ ﺍﺯ ﭘﺎ ﺑﯿﻔﺘﯿﻢ. 

ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﺨﻦ ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﻭﯾﺰﻩ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﻓﺮﻣﻮﺩ: « ﻭﺍﻯ ﺑﺮ ﻛﺴﻰ ﻛﻪﻏﻔﻠﺖ 
ﺑﺮ ﺍﻭ ﭼﯿﺮﻩ ﺁﯾﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻧﺘﯿﺠﻪ، ﺳﻔﺮ [ﺁﺧﺮﺕ] ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﺪ ﻭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻧﺴﺎﺯﺩ.»( ﻏﺮﺭ ﺍﻟﺤﻜﻢ : 10088 )

ﺩﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ:ﻯ ﺍﺣﻤﺪ! ﺍﻫﺘﻤﺎﻣﺖ ﺭﺍ ﯾﻜﻰ ﻛﻦ ﻭ ﺯﺑﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﯾﮏ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﺎﺯ ﻭ ﺑﺪﻧﺖ ﺭﺍ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺪﺍﺭ ﻭ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻏﺎﻓﻞ ﻣﺒﺎﺵ، ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻏﺎﻓﻞ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﻫﻤّﯿﺘﻰ ﻧﺪﻫﻢ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻛﺪﺍﻡ ﻭﺍﺩﻯ ﻫﻼ‌ﻙ ﺷﻮﺩ.(ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻷ‌ﻧﻮﺍﺭ : 77/29/6 )


ارسال شده در تاریخ : 15 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان ,غفلت, :: 18:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

بازتاب رزمایش ارتش ج.ا.ا در رسانه های غربی- عربی تدعی کننده این پیام است که آنها فقط با مقیاس  تنگ وکوچک مادی ارتش قدرتمند ما را وزن کشی و نمره میدهند  وبا این حال می گویند «ـبا توجه  وسعت منطقه رزمایش ,ونوع  سلاح های بکار رفته که همه شان توسط متخصصان ارتشی ساخته یا تعمیر شده و آزمایش کردن پهپاد انتهاری و... قدرت ارتش ایران را قدرت منطقه ای می دانند» از یک نگاه  ارزیابی آنان  درست است ولی ما که در ایران هستیم و هر روز در کوچه وپس کوچه شهرمان  چهره های بر افروخته و بدن های مستحکم واراده های مصمم واستوار ارتش های مومن کشور مان را میبینیم مقیاس قدرتمندی آنها را فقط در کثرت ونوع سلاح نمی بینیم بلکه میزان اعنماد به نفس که  در ارتش موج میزند, اتفاق واتحادی بین  ارتش با سپاه پاسداران واز همه مهم تر  با مردم شریف ایران دارند, آگاهی  به روز  ازلطائف ودقایق علم چنگ و تحرکات واسرار دشمن دارند  عشق وصف ناپذیری که به مولایشان ابا عبدا... دارند, سر آمد همه ابنها اطاعت پذیری که از ولایت فقیه  زمانه دارند و...  به همین دلیل  امروزه ارتش ج.ا.ا   به قدرت مند ترین ارتش جهان تبدیل شده است

 


ارسال شده در تاریخ : 10 دی 1393برچسب:, :: 22:1 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

"محسن کدیور"،"اکبر گنجی"،"عطاء الله مهاجرانی"،"عبدالعلی بازرگان" و "عبدالکریم سروش" افرادی بودند که پس از متشنج شدن فضا در کشور، در رویکردی فرصت طلبانه، خود را اتاق فکر جنبش کذایی سبز نامیدند و حلقه ماسونی لندن و وب‌سایت نیمه تعطیل جرس را تاسیس کردند.


ارسال شده در تاریخ : 11 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , شبکه های اجتماعی, فتنه, :: 22:1 :: توسط : محمد مهدی محسنی

رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش جمهوری اسلامی در منطقه‌ای به وسعت دو میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر از شرق تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند آغاز شد.

 


ارسال شده در تاریخ : 8 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی دریایی, :: 10:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

محمدصادق کوشکی: سیگنال رزمایش برای مخاطبان خاص،

اکنون تمام قدرت های جهان اذعان دارند که تحولات راهبردی منطقه با ابتکار عمل ایران در جریان است. نگاهی اجمالی به تحولات منطقه کافی است تا قدرت ایران در حوادث عراق، سوریه، فلسطین و بحرین بهتر درک شود.


ارسال شده در تاریخ : 8 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی دریایی,رهبری, :: 10:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

گزارش تصویری در ادامه مطلب


ارسال شده در تاریخ : 8 دی 1393برچسب:, :: 10:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

روزنامه رای الیوم نوشت: فراتر رفتن مساحت برگزاری رزمایش های ایران از آبهای خلیج فارس به این معنا است که ایران یک ابرقدرت منطقه ای است.


ارسال شده در تاریخ : 6 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, :: 10:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

تحلیلگر صهیونیست از سردرگمی و نگرانی های رژیم اشغالگر به علت توانمندی حزب الله در شناسایی جاسوسان و شبکه های جاسوسی این رژیم خبر داد.


ارسال شده در تاریخ : 5 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, :: 10:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

در سومین روز از رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص)، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش با انجام عملیات کشف، شناسایی و رهگیری هواگردهای دشمن با اجرای آتش سامانه های موشکی بومی و بهینه سازی شده مرصاد موفق به پهبادهای متجاوز شدند.


ارسال شده در تاریخ : 7 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی دریایی, :: 10:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

المیادین گزارش داد

استفاده گسترده داعش از شیوه های تبلیغاتی و جنگ روانی برای نشان دادن قدرت خود در حالیست که این گروه در برابر درگیری ها و جنگ های واقعی به هیچ وجه قادر به مقاومت نیست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، داعش برای سیطره بر مناطق وسیعی از عراق و سوریه از شیوه جنگ تبلیغاتی و روانی استفاده می کند اما نکته قابل توجه این که در برابر هر درگیری و جنگ واقعی عقب نشینی می کند و پرده از قدرت پوشالی آن کنار می رود. 
 
عبدالله ضاهر گزارشگر  المیادین با اشاره به مناطق مختلفی که داعش تحت سیطره خود در آورده است افزود: این گروه همچنین پس از هر درگیری واقعی بسیاری از مناطق را از دست داده است. این معادله نشان از  قدرت پوشالی این گروه است که در سال های گذشته بر راهبردی آشکار مبتنی بوده است. 

ارسال شده در تاریخ : 2 دی 1393برچسب:, :: 22:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی

نماینده ائتلاف دولت قانون گفت: ارتش عراق با عملیات خود در سنجار، داعشی‌ها را غافلگیر کرد.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "عدنان السراج" در گفت وگو با شبکه خبری العالم، اظهار داشت: هماهنگی ارتش و نیروهای هوایی؛ و همچنین نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای پیشمرگه و نیروهای ویژه در شهر دهوک و علاوه بر آن، حضور عشایر عراق در تلعفر، ایزدی ها در سنجار و شنکال، و همچنین کُردها در زمار و جلولاء و سایر مناطق برای آزادی موصل، بسیار زیاد بود. 
 
وی تصریح کرد: 32 هزار رزمنده، برای این نبرد آماده شدند که به همین دلیل، ضربه به داعش بسیار غافلگر کننده بود، نیروی مزبور تا ده ها کیلومتر پیشروی کرد که به هلاکت و اسارت شمار زیادی از تروریست های داعش انجامید.

ارسال شده در تاریخ : 2 دی 1393برچسب:, :: 22:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی

پس از بارندگی و احیای زاینده رود اصفهان، قایق سواری دوباره در آن صورت میگیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛



















زاینده رود پیش از احیا:










ارسال شده در تاریخ : 2 دی 1393برچسب:, :: 22:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 5083
بازدید کل : 194260
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی