پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 ادوارد اسنودن افشاگر اطلاعات محرمانه دولت ایالات متحده در یک مصاحبه آنلاین از واقعیت های جدیدی پرده برداشت.

به گزارش ایرنا، ادوارد اسنودن که از محل نا معلومی واقع در روسیه سخن می گفت، در اظهارات خود گفت : دولت ایالات متحده، به واسطه استفاده از تکنیک های نظارت مخفی، «اینترنت را به آتش کشیده است.» اسنودن پیش ازاین تکنیک های مذکور را در جریان افشای اسناد سری که از طریق شرکت کارفرمای خود به دست آورده بود، فاش کرده بود.

وی گفت: «سازمان امنیت ملی ایالات متحده، آینده اینترنت را به آتش کشیده است و روزنامه نگاران در واقع آتش نشان هایی هستند که باید در خاموش کردن این آتش رسالت خود را به انجام برسانند.»



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, ارتش ,روسیه,اسنودن , آمریکا, :: 21:48 :: توسط : محمد مهدی محسنی


در کنار داشتن یک رژیم غذایی مناسب و متعادل باید چند حرکت ورزشی را روزانه انجام دهید تا به کوچک شدن شکم شما کمک کند و زودتر نتیجه بگیرید.  (ادامه مطلب را حتماً بخوانید ...)




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, :: 21:13 :: توسط : محمد مهدی محسنی

صفحه فیس بوک علی دایی عکسی خاطره انگیز از سال های دور منتشر کرده است. این عکس مربوط به زمانی است که علی دایی بازیکن تیم ملی بود و روی جلد یکی از نشریات به چاپ رسید. در عکس علی دایی در کنار محمدرضا گلزار و احسان خواجه امیری دیده می شود.

همچنین 5 هنرپیشه خانم هم در این عکس حضور دارند که از سمت چپ به ترتیب : مهناز افشار، الناز شاکردوست، مریلا زارعی، شیلا خداداد و نیوشا ضیغمی

برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, عکس, علی دایی, ستاره های زن سینما, :: 21:1 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 پیامبر عزیز خدا حضرت محمد صلی الله علیه و آله می‌فرمایند:

کسی که زنی دارد که به او آزار می‌رساند، خداوند نماز و کارهای نیک آن زن را نمی‌پذیرد.تا اینکه به مرد کمک و او را راضی کند، اگر چه این زن تمام عمر را روزه بگیرد و نماز بخواند و بندگان را آزاد و دارایی‌اش را در راه خدا انفاق کند.
و این زن نخستین کسی است که وارد آتش جهنم می شود.
سپس حضرت فرمودند: مرد نیز چنین گناه و عذابی دارد اگر زنش را آزار رساند و به او ستم کند.

متن حدیث:

من کان له امراة تؤذیه لم یقبل الله صلاتها ولا حسنة من عملها حتی تعینه وترضیه وان صامت الدهر وقامت واعتقت الرقاب وانفقت الاموال فی سبیل الله وکانت اول من ترد النار ثم قال: وعلی الرجل مثل ذلک الوزر والعذاب اذا کان لها مؤذیا ظالما

«وسائل‌الشیعة، ج 14، ص 155»



ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, جملات ناب, فرهنگی ,حدیث, :: 20:40 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, عکس, :: 20:7 :: توسط : محمد مهدی محسنی

عسل روند فیزیولوژیکی پیری را کند ساخته و از ضعف زودرس اعضای حیاتی بدن جلوگیری می کند.

مصرف روزانه عسل به طبیعی بودن خواب کمک می کند. سردرد را کاهش داده و حالت ناتوانی و عصبی را در افرادی که عدم تعادل عصبی دارند، کاهش می دهد.

لطفا ادامه مطلب را بخوانید...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت,عسل, :: 19:44 :: توسط : محمد مهدی محسنی

بنزین

 

این در حالی است که خودروسواران با استفاده از راهکارهای ساده و کم هزینه می‌توانند ضمن حفظ سهمیه های بنزین، هزینه کمتری برای خرید این فرآورده پرطرفدار نفتی پرداخت کنند که مدیریت مصرف سوخت علاوه بر کاهش هزینه‌های اقتصادی خانوارها، کاهش تولید آلاینده‌ها، صیانت از محیط زیست و در نهایت کمک به اقتصاد ملی را به همراه دارد.

در این بین با توجه به قطعی شدن عدم اختصاص سهمیه ویژه بنزین نوروزی به خودروها، قطعا استفاده از راهکارهای ساده می تواند معادل سهمیه بنزین نوروزی در مصرف سوخت خودروها صرفه‌جویی حاصل کند.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی,بنزین, مصرف , سوخت , صرفه جویی, :: 19:27 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

در روزگاری زندگی میکنیم کـه:

هَرزگی “مـُـــــد” اســت !

بی آبرویــی “کلاس” اســـت !

مَســـــتی و دود “تَفـــریــح” اســـت !

رابطه با نامحرم “روشــن فکــری” اســت !

گــُـرگ بــودن رَمـــز “مُوفقیت” اســـت !

بی فرهنگی “فرهنگ” است !

پشت به ارزش ها واعتقادات کردن نشانه “رشد ونبوغ” است !

 

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, جملات ناب, فرهنگی ,اخلاق, :: 21:9 :: توسط : محمد مهدی محسنی

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b65a7cc7-a695-402a-9c92-79fd9f8aa5c9


ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی و سازمان های تابعه خود از بین جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی ، دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان از بین داوطلبان درحال تحصیل و فارغ‌التحصیلان رشته‌های ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی ، علوم انسانی ومعارف اسلامی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی کاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص) ، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, نیروی هوایی, استخدام , نیروی دریایی, نیروی زمینی, :: 20:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

یکی از توصیه ها برای افراد مبتلا به ناراحتی های گوارشی مانند ریفلاکس، زخم معده، این است که افراد جامعه را گرفتار می کند و در 15 درصد موارد، این بیماری به شکل شدید و آزار دهنده است.

درمانگران طب سنتی و دیگر شیوه‌های طبیعی درمان بر این باورند که مصرف روزانه 2 عدد گردو می‌تواند تاثیر زیادی در تسکین و درمان ریفلاکس معده داشته باشد. به گفته این درمانگران مصرف بیش از اندازه گردو عوارض جانبی زیادی به همراه دارد که از میان آنها می‌توان به ترک لب، زخم شدن دهان و خارش و قرمزی پوست اشاره کرد، بنابراین درمانگران به مردم توصیه می‌کنند با برنامه‌ریزی و مدیریت در طول ایام نوروز و دیگر روزهای سال به خوردن حداکثر 2 عدد گردو در طول روز اکتفا کنند و به این ترتیب از خواص درمانی آن برای درمان سنگ کلیه، درمان بیماری‌های ریوی و تنفسی و پیشگیری از ابتلا به سنگ کیسه صفرا بهره ببرند.
گردو را به نام "غذای مغز" نیز می شناسند و این فقط به خاطر شباهت آن به مغز نیست، بلکه به خاطر وجود امگا ۳ فراوان آن می باشد. برای درست عمل کردن مغز، به امگا ۳ نیاز داریم.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت, گردو, :: 22:26 :: توسط : محمد مهدی محسنی

راهکارهایی برای صرفه جویی بیشتر در مصرف بنزین خودرو ...

با افزایش قطعی بنزین، هزینه خانوارها هم برای مصرف بنزین افزایش می یابد با این وجود استفاده از روش های جدید و بدون هزینه می تواند منجر به ۲۰ تا ۲۵ درصد مصرف بنزین خودروها شود.

تعویض فیلتر هوا، کاهش حمل بار اضافی و نبستن باربند، بالا بردن شیشه و استفاده از سیستم تهویه در سرعت بالای خودرو، تنظیم باد لاستیک خودروها، خرید بنزین سوپر و اتان بالا به جای بنزین معمولی، تعویض مبدل کاتالیستی در اگزوز، استفاده از دنده مناسب متناسب به سرعت خودرو، تعویض به موقع روغن و شمع‌ها از راهکارهای بهینه سازی مصرف بنزین در خودروها است.

علاوه بر این، توقف طولانی خودرو یا پارک کردن آن در معرض نور آفتاب باعث تبخیر بنزین می‌شود بنابراین پارک خودرو در سایه و در پارکینگ سرپوشیده منجر به حفظ بنزین موجود در باک خودرو می‌شود.

از سوی دیگر ۱۲۰ ثانیه روشن نگاه داشتن خودرو بدون حرکت، بنزین بیشتری نسبت به خاموش و روشن کردن مجدد آن مصرف می‌کند، ضمن آنکه برای اکثر خودروها حرکت با سرعت ۸۰ تا ۸۵ کیلومتر مصرف بنزین کمتری به همراه خواهد داشت.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, خورو, سوخت , صرفه جویی بنزین, :: 22:12 :: توسط : محمد مهدی محسنی


پیر شدن زودرس و ظهور چین و چروک‌های پوستی در سنین جوانی یکی از وحشتناک‌ترین کابوس‌ها برای خانم‌هاست! ما همیشه سعی می‌کنیم با کمک کرم‌ها و لوسیون‌های ضد چروک تا جایی که می‌توانیم ظهور این چروک‌ها را به تعویق بیندازیم غافل از اینکه شاید طرز زندگی کردن و عادت‌های‌مان د لیل پیر شدن ظاهرمان باشد! پس اگر می‌خواهید با روش‌های پیشگیری از پیری زودرس آشنا شوید این 9نکته را به خاطر بسپارید ...  (ادامه مطلب را بخوانید )


 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت,, :: 6:54 :: توسط : محمد مهدی محسنی

واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست با بررسی ۱۳۱ شهر مهم جهان،‌ سنگاپور را گران ترین شهر در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.

بر اساس گزارش این نهاد اقتصادی سنگاپور با توجه به شاخص هایی مثل ارزش پول ملی، نرخ تورم و هزینه های زندگی گران ترین شهر جهان در سال ۲۰۱۴ شناخته شده است.

لطف به ادامه گزارش در قسمت ادامه مطلب توجه نمایید ....



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, درآمد , گران ترین شهرهای جهان, :: 6:43 :: توسط : محمد مهدی محسنی

برای تشخیص ارزان قیمت بودن اجناس یک شهر قیمت مواد خوراکی به ویژه نان، لوازم بهداشتی مانند صابون و شامپو، قیمت لباس و کرایه وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی بررسی می‌شود. (ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, درآمد ,ارزانترین شهرهای جهان, :: 6:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، یکی از نمایندگان اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شده است

ایران حملات سایبری متعددی علیه آمریکا انجام داده است



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, ارتش ,سایبری, :: 19:27 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, جملات ناب, فرهنگی ,اخلاق, :: 20:22 :: توسط : محمد مهدی محسنی

یحیی آل‌اسحاق:

در یک جنگ تحمیلی اقتصادی بسر می​بریم

ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، فصل جدیدی را در اقتصاد کشور گشوده و گفتمانی تازه را آغاز کرده است.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، جام جم نوشت؛ هدف این گفتمان نسخه پیچی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی است. یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق تهران و وزیر اسبق بازرگانی در این گفت وگو با اشاره به تجربیات گذشته اش شرایط فعلی را یک جنگ تحمیلی جدید توصیف می کند؛ جنگی که ماهیت اقتصادی دارد. وی کسانی را که از ورود واژه جنگ به حوزه اقتصاد می هراسند نکوهش و تصریح می کند دنیا امروز درگیر جنگ اقتصادی است و ایران یکی از بزرگ ترین اهداف آن. این گفت وگو نگاه و رویکرد تازه ای به پیاده سازی اقتصاد مقاومتی دارد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی,اقتصاد مقاومتی, :: 20:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی


نوشیدنی ها راحت ترین خوراکی های دنیا هستند زیرا با یک نی می توان آن ها را خورد و حتی نیاز به جویدن هم ندارند. تپل ها هم به دنبال همین راه راحت هستند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، نوشیدنی های بسیار زیادی هستند که می توانند خاصیت چربی سوزی را برای شما به همراه داشته باشند اما تنها تعدادی از آن ها بسیار خوب و کارآمد هستند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از این نوشیدنی های چربی سوز که می توانید روزانه از آن ها استفاده کنید.





ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت,, :: 8:12 :: توسط : محمد مهدی محسنی

5 گام آسان برای لاغر شدن تا نوروز ...

کاهش انرژی دریافتی و افزایش انرژی مصرفی، پایه و اساس رژیم های کاهش وزن است. اما برای رسیدن به این هدف، هیچ کدام از گروه های غذایی و وعده های غذایی حذف نمی شوند... _( ادامه دارد...)



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت,, :: 7:47 :: توسط : محمد مهدی محسنی

میوه ای که باعث طول عمر می شود.

سیب، در زمره ی میوه هایی می باشد که دارای خواص فراوانی است، به نحوی که باعث فرح بخشی و افزایش طول عمر و به جهت دارا بودن ویتامین های مختلف از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می نماید. (ادامه دارد ...)




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, علمی , سلامت, سیب, :: 7:39 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 405
بازدید ماه : 5153
بازدید کل : 194330
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی