پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

افسران - خط حزب الله 21


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

«روزنامه دولت اعتدالی ایران» در اقدامی وقیحانه و موذیانه متنی موسوم به «همسایه طبقه بالا» را به قلم منافقانه «لیلی مشرقی» منتشر کرده است.

ما به عنوان قطره ای از دریای بزرگ امت حزب الله، این حرکت موذیانه، وقیحانه و رد پای نفوذ در رسانه دولتی ایران را محکوم کرده و خواستار برخورد قضایی انقلابی و اخراج قلم به دستان مزدور از عرصه مطبوعاتی که با بیت المال مسلمین ارتزاق می نمایند هستیم.
شماری از حزب الله تهران

ارتباط با مدیر: @foad56
لینک تلگرام بیانیه: https://telegram.me/joinchat/A3VEizyU_2FFzy-LV1EnRQ

https://web.telegram.org/#/im?p=@akhbarevijeh


لینک سند فضاحت روزنامه ایران:
http://iran-newspaper.com/?nid=6153&pid=3&type=1


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - قابل توجه آقایان رفسنجانی و روحانی و سایر اعوانشان


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

مردان تلگرامی و زنان اینستاگرامی داستانیست به روایت خادم سایبری که در معبر سایبری فندرسک انتشار یافته و نویسنده بر این باور است که مردان تلگرام را دوست دارند و زنان اینستاگرام را که این علاقه‌مندی ها باعث شده تا شاهد رفتارهای عجیبی از زنان و مردان باشیم که مختصری از آن را در ذیل می خوانید :

مردان تلگرامی بر این باورند هرچقدر هم که بی سواد باشند اما اگر بتوانند در گروه های تلگرامی حرف های قشنگ و گنده تر از دهانشان بزنند که حتی معنی آنرا هم ندانند، از درجه شخصیت بالاتری برخوردارند.

زنان اینستاگرامی بر این باورند اگر نان شب ندارند که بخورند اما اگر بتوانند با ژست ها و لباس ها و آرایشات مختلفی عکس های خود را در اینستاگرام به انتشار بگذارند، از درجه شخصیت بالاتری برخوردارند.

مردان تلگرامی اگر ببینند خانمی در گروهی متنی را تایپ می کند ناخوداگاه مطلب نخوانده آن خانم را فوروارد می کنند و با گذاشتن علامت شصت (لایک) وانمود می کنند که خیلی از حرف های آن خانم لذت برده اند.

زنان اینستاگرامی اگر ببینند تعداد لایک های عکس هایشان هر روز بیشتر می شود، روز به روز برهنه تر و پر آرایشتر عکس می‌گذارد و خیال می کند که مرد هابخاطر ژست ها و با کلاس بودنشان برایشان لایک می کنند.

مردان تلگرامی زنان اینستاگرامی

مردان تلگرامی در گروه هایی که فقط آقایان هستند بسیار بی شخصیت و بی ادب رفتار می کنند ولی اما اگر در گروهی فقط یک خانم حضور داشته باشد چنان رفتار می کنند که انگار استاد اخلاق اسلامی دانشگاه هستند.

زنان اینستاگرامی آشغال هایشان را از ماشین به بیرون پرت می کنند اما اگر به یک جوی آّب گندیده لجن گرفته برسند نا خداگاه دست هایشان را باز می کنند و ژست پرواز می گیرند و زیرش می نویسند من و طبیعت یهویی.

مردان تلگرامی همه از یک دم اندیشمند، فرزانه، باهوش، تحصیل کرده، با پرستیژ، با ادب، با اخلاق، بامرام، فهمیده و آقا هستند که در هر مسئله ای توان صحبت کردن و بحث کردن دارند و نظر ارائه می دهند.

زنان اینستاگرامی همه خارج رفته، پارتی مختلط رفته، قلیان کشیده، ماشین کلاس بالا داشته، خونه ویلایی داشته، خوشتیپ، پرتز کرده، مو مش کرده و حداقل با سه پسر رابطه داشته هستند  که هرکس ندونه فکر می کنه آخرفهم و شعور هستند.

مردان تلگرامی تبحر خاصی در مخ زدن از زنان و دختران ولوو شده در محیط تلگرام را دارند، جوری که نمی توانند از این توانمندی خود برای همسر یا فرزند خود برای گفتن جمله ساده عزیزم استفاده نمایند.

زنان اینستاگرامی انگیزه خاصی برای انتشار تصاویر خصوصی و برهنه خود برای سایر مردان را دارند جوری که حتی همسر یا اعضای خانواده خودش نیز هنوز به عمر خودشان وی را اینگونه ندیده اند.

سخن پایانی نویسنده : حتی اگر تمامی مطالب بالا را فراموش کرده اید عیبی ندارد، همین‌قدر که بدانید هردوی مردان و زنان تلگرامی و اینستاگرامی غیرواقعی و فقط محض کلاس گذاشتن از چیزهای نداشته شان هستند برای شما کافیست. این دو با مردم ازدواج کرده اند نه با یک نفر خاص و همین باعث بروز بسیاری از مشکلات روحی و روانی برای آنان است. پس بیخیال این ها به زندگی خوب و زیبای خودتان بپردازید و بگذارید آن ها در حسرت نداشته هایشان بمانند.

پ,ن : البته بلانسبت جمع !!!


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در واکنش به سخنان روز قبل روحانی درخصوص اینکه ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق کشور مصوبه شورای امنیت را ندارد  گفت: دستور دادستان تهران مبنی بر ممنوع التصویر بودن رئیس جمهور اسبق یک دستور قضایی است و حتی اگر مصوبه شورای امنیت ملی هم نبود این دستور براساس اختیارات دادستان است و این دستور کماکان بر قوت خودش باقی است و هرکس از آن تخطی کند تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این فرموده آقای روحانی که این موضوع را بدون مصوبه و بی اساس خوانده است یا براساس مشغله زیاد است که ایشان یادشان رفته یا اینکه مطلب را جدی نگفته و شوخی گفته است.
 
اژه‌ای خاطرنشان کرد: این موضوع مصوبه داشته است به گونه‌ای که شورای امنیت مصوبه ۲۹۸ دارد که براساس آن یک اختیارات و بک سری تکالیف به دبیرخانه داده و خواسته شده است که دبیرخانه سیاست‌های خبری را برای رسانه‌ها اعم از رسانه ملی و خبرگزاریهای تبیین کند و به نحوه مقتضی اعلام کند.
 
معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: براساس همین مصوبه کارگروهی تشکیل شده است که مرکب از یک رئیس که به انتخاب دبیر شورای امنیت ملی تعیین می‌شود و ۳ نماینده از طرف سه قوه وجود دارد و همچنین نمایندگانی از طرف وزیرکشور، اطلاعات و فرهنگ و ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان صدا و سیما به عنوان سیاستگذاری تبلیغات پیش بینی شده است و براساس همین مصوبه ۲۹۸ ده‌ها مصوبه این کمیته چه در دولت قبلی و فعلی تصویب و ابلاغ شده است.
 
وی افزود: براساس همین مصوبه پیش بینی شده است که اطلاع رسانی مصوبات به نحو مقتضی صورت گیرد یعنی یک جا ممکن است کتبی بگویند یک جا دعوت کنند یک جا شفاهی بگویند.
 
سخنگوی قوه قضاییه افزود: در نامه‌ای که شمخانی به عنوان دبیر این شورا به خدمت آملی نوشته این کمیسیون ۹۰ جلسه داشته و ۳۳۰ مصوبه داشته است و بسیاری از این‌ها به استناد همین مصوبه ۲۹۸ بوده است که در مورد مسائل مربوط به برجام هم به استناد همین مصوبه ابلاغ‌هایی به رسانه‌ها داده شد.
 
وی تصریح کرد: بنابراین اینکه رئیس جمهوری می‌گویند مصوبه نداشته صحیح نیست.
 
اژه‌ای خاطرنشان کرد: در آن مصوبه سیاستهای کلی در ۱۳ بند ابلاغ شده و نحوه اجرای آنها و نحوه سیاست‌گذاری خبری به عهده کارگروه گذاشته شده است.
 
وی افزود: در گذشته هم اتفاق افتاد یعنی بعد از فتنه سال ۸۸ که عده‌ای کشور را به آشوب کشیدند و شیرینی انتخاب را تلخ کردند آنجا در مورد رئیس جمهور اسبق در خود دبیرخانه به استناد همین مصوبه گفتند که این فرد باید ممنوع التصویر باشد و خبر و تصویری منعکس نشود.
 
معاون اول قوه قضاییه گفت: البته حتی اگر این مصوبه هم نبود دادستانی خودش دستور قضایی داده بود و براساس اختیاراتش این موضوع را به رسانه‌های اعلام کرده و همچنان به قوت خودش باقی است.
 
اژه‌ای بار دیگر تأکید کرد که به احتمال زیاد رئیس جمهوری غفلت داشته و به این موضوع بی‌توجه بوده است زیرا اقدامات دبیرخانه به استناد آن مصوبه ۲۹۸ بوده است.

ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1394/13941217115857d5e.jpg


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران -   Shia muslim &  ashura


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حافظه تاریخ انقلاب اسلامی وجود ندارد که ما در جایی نسبت به سعودی ها و حکومت آنها به رغم نامشروع بودن آن، ماجراجویی کرده باشیم.
همواره سعودی ها علیه اسلام و ما ماجراجویی کرده اند
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی عصر یکشنبه در یادواره شهدای مسجد الرسول شهر کرمان اظهارداشت: برخی نیز در کشور ما نادانسته همین موضوع را تبلیغ می کنند زیرا نمی دانند که کار گریز از مرکزی از سوی ایران در دنیا انجام نمی شود.
 
وی گفت: دموکراسی موجود در کشور و استقلال همه جانبه، کشور ما را از سایر کشورها متفاوت کرده و تفاوت های ایران با سایر کشورها یک تفاوت سلبی، منفی و بد نیست و تفاوتی پاک و نمونه است.
 
وی با اشاره به استقلال ایران اسلامی در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد، نیروهای مسلح، تصمیم گیری و تصمیم سازی بیان کرد: همه به ویژه جوانان باید متوجه باشند و در جلسه ها و پچ پچ های سیاسی تابع این موارد نباشند و فکر نکنند که در کشور ما ماجراجویی صورت می گیرد.
 
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: تکفیر و تکفیری، آتش در خانه برادران سنی است و کسانی که آن را خلق کردند، فکر می کردند با این حادثه جمهوری اسلامی و شیعه زانو خواهد زد.
 
وی تصریح کرد: امروز حریم انسانیت در جهان اهل سنت توسط گروه های تکفیری بیش از هر جای دیگری، مورد هجوم قرار گرفته است.
 
سردار سلیمانی افزود: آیا این یک کار ماجراجویانه است که جمهوری اسلامی مالا و جانا از مسلمان دفاع کند و این عیب است که جمهوری اسلامی در برابر گروهی بایستد که در یک منطقه 2 هزار زن جوان را بین خود خرید و فروش می کنند و آنها را در یک مصیبت سنگین دچار کرده اند.
 
وی گفت: آیا این عیب بزرگی است که جمهوری اسلامی در برابر ضد مسلمانان ایستاده و جلوی تخریب مساجد مسلمانان و تخریب مکان های مسلمان ها می ایستد.
 
یادگار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: از آنجا که جمهوری اسلامی یک مرکزیت و محوریت در عالم اسلام و تشیع پیدا کرده، دشمنی ها نیز فزونی یافته و دشمنی های امروز دشمنان با جبهه دیروز کاملا متفاوت و سلاح های به کار گرفته نیز متفاوت شده است.
 
وی گفت: برخلاف ادعاهای دشمنان، دشمنی های آنها به دلیل ماجراجو بودن ما نیست زیرا ما در هیچ جای دنیا علیه کسی ماجراجویی نکرده ایم.

ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

يك روز سوراخ كوچكي در يك پيله ظاهر شد. شخصي نشست و چند ساعت به جدال پروانه براي خارج شدن از سوراخ كوچك ايجاد شده درپیله نگاه كرد

سپس فعاليت پروانه متوقف شد و به نظر رسيد تمام تلاش خود را انجام داده و نمي تواند ادامه دهد.

آن شخص تصميم گرفت به پروانه كمك كند و با قيچي پيله را باز كرد.  پروانه به راحتي از پيله خارج شد اما بدنش ضعيف و بالهايش چروك بود.

آن شخص باز هم به تماشاي پروانه ادامه داد چون انتظار داشت كه بالهاي پروانه باز، گسترده و محکم شوند و از بدن پروانه محافظت كنند.

 در واقع پروانه بقیه عمرش به خزیدن مشغول بود و هرگز نتوانست پرواز کند.

چیزی که آن شخص با همه مهربانیش نمیدانست این بود که محدودیت پیله و تلاش لازم برای خروج از سوراخ آن،  راهی بود که خدا برای ترشح مایعاتی از بدن پروانه به بالهایش قرار داده بود تا پروانه بعد از خروج از پیله بتواند پرواز کند.

گاهی اوقات تلاش تنها چیزیست که در زندگی نیاز داریم.

اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج میشدیم، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز نمیتوانستیم پرواز کنیم

من قدرت خواستم و خدا مشکلاتی در سر راهم قرار داد تا قوی شوم.

من دانایی خواستم و خدا به من مسایلی داد تا حل کنم.

من سعادت و ترقی خواستم و خدا به من قدرت تفکر و قوت  ماهیچه داد تا کار کنم.

من جرات خواستم و خدا موانعی سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم.

من عشق خواستم و خدا افرادی به من نشان داد که نیازمند کمک بودند.

من محبت خواستم و خدا به من فرصتهایی برای محبت  داد.

« من به  هر چه که خواستم نرسیدم ...

اما به هر چه که نیاز داشتم دست یافتم»

بدون ترس زندگی کن، با همه مشکلات مبارزه کن و بدان که میتوانی  بر تمام آنها غلبه کنی.


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

در بخشيدن خطای ديگران مانند شب باش


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - مذاکره با آمریکا ممنوع است

ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:41 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - جنگ نرم

ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:41 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

محمدحسین فلاح در روزنامه ی کیهان در شماره ی یکشنبه دوم اسفند در صفحه ۳ که صفحه ی خبر است، در پاسخ اهانت روزنامه ایران می نویسد:

همسایه پایینی عجیب‌تر است. با وجود اینکه توی یک خانه زندگی می‌کنیم و قرار است با هم صمیمی باشیم و درخوشی‌ها و ناخوشی‌ها در کنار و یار هم باشیم. اما اصلا مراعات کسی را نمی‌کند. با سنگ شیشه‌های همسایه‌ها را می‌شکند. بوته‌‌ها، شاخه‌ها و درخت‌ها را می‌کند. لاله‌ها و گل‌های توی حیاط را زیر پا له می‌کند. حتی سطل زباله را هم آتش می‌زند. حق و حقوق دیگران را بالا می‌کشد که هیچ، باز از همه همسایه‌ها طلبکار است. همیشه در خانه را باز می‌گذارد. سگ و خوک به خانه می‌آورد. اگر به همسایه پایینی باشد دوست دارد در خانه باغ‌وحش درست کند. چراغ‌ها را می‌شکند. با دزدها و قاتل‌ها دوست است.
آن‌قدر که دزدها و آدمکش‌ها می‌گویند: همسایه پایینی سرمایه ما در این خانه است. به مقدسات توهین می‌کند. در روز روشن و در ماه مبارک رمضان توی کوچه و خیابان‌ روزه‌خواری می‌کند. روز عاشورا، پرچم عزاداری امام حسین را که سردر حیاطمان می‌زنیم آتش می‌زند. همه همسایه‌‌ها توی حیاط می‌ریزند و اعتراض می‌کنند. بالاخره مجبور می‌شود تا مدتی شرش را کم کند. ولی تازگی‌ها دوباره شروع کرده است. توهم دارد. فکر می‌کند دزدها و آدمکش‌ها می‌توانند برایش کاری کنند. دزدها و آدمکش‌ها هم، با بوق‌های پر سر و صدایشان از پشت دیوار حمایتش می‌کنند و هرچه می‌گویند گوش می‌کند. همسایه پایینی به دزدها و آدمکش‌ها دلخوش است.
همسایه پایینی خیلی آشغال می‌ریزد. بوی گند و کثافت لانه‌اش همه جا را گرفته است. این روزها باید دماغت را بگیری تا از بوی تعفن او استفراغ نکنی. یکی نیست به این پایینی بگوید: حداقل فاضلابت را توی کوچه و خیابان نریز.
هرچه از او بگویم کم است. ولی بالاخره یک روز صبر همسایه‌های دیگر تمام می‌شود و او را سرجایش می‌نشانند. مگر اینکه توبه کند و تاوان شیشه‌های شکسته و گل‌های پرپر شده را بپردازد و به خاطر آنهمه زشتی و پلشتی مجازات شود و بعد اگر دوستی و صمیمیت خود را ثابت کرد و از نفس‌هایش دیگر بوی تعفن به مشام نرسید، آن وقت با بزرگواری همسایه‌ها در یکی از اتاق‌های گوشه‌ حیاط اجازه سکونت پیدا کند.


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

EghtesadPooya


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

IMG_20160228_114650


ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 959
بازدید ماه : 4032
بازدید کل : 198345
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی